Slide background Image layer Image layer
Slide background Image layer Image layer
Slide background Image layer Image layer
Slide background Image layer Image layer
Slide background Image layer Image layer
Slide background Image layer Image layer
Slide background Image layer Image layer
Slide background Image layer Image layer
Slide background Image layer Image layer

RAY-BAN®- Okulary na wszystkich frontach

Generał MacArthur, Audrey Hepburn, The Blues Brothers, Tom Cruise i Will Smith. Historia okularów Ray-Ban® to opowieść o tym, jak zdobyć sławę dzięki sławnym ludziom i jak kultowe filmy kreują modę.
Weźmy pierwszego z brzegu muzyka bluesowego albo rockowego. Weźmy pierwszego z brzegu amerykańskiego bohatera kultowego filmu. Albo pierwszego z brzegu filmowego policjanta z drogówki. Co ich wszystkich łączy? Prawie na pewno każdy z nich nosi jakiś model okularów Ray-Ban®.
W 1937 roku powstał pierwszy model okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban® stworzonych specjalnie dla pilotów Air Force. Oprawki te otrzymały nazwę „Anti Glare” i znamy je dzisiaj pod nazwą Aviator. Na początku lat 50-tych powstał drugi najsłynniejszy modeli okularów – Wayfarer, o którym mówi się, że jest najlepiej sprzedającym się modelem okularów w historii. Ray-Ban® zawdzięcza swój sukces i popularność także współpracy ze światem kina i showbiznesu. Okulary tej marki pojawiały się w najsłynniejszych i najbardziej kultowych filmach XX wieku, począwszy od Śniadania u Tiffaniego, przez Easy rider, Blues Brothers, Top Gun czy Las Vegas Parano, Avatar i Wściekłe psy.
Ray-Ban® to też ponadczasowość, autentyczność, legendarny styl, odwaga i wyjątkowa technologia. Te fundamentalne wartości marki sprawiły, że Ray-Ban® jest w tej chwili najpopularniejszą marką okularów na świecie! Najważniejszy przekaz marki związany jest z hasłem reklamowym NEVER HIDE, które komunikuje: miej odwagę być sobą. Bo Ray-Ban® to okulary dla tych, którzy zawsze mają oczy szeroko otwarte na świat.