Marka Prada Eyewear równoznaczna jest ze stylem, który często wyznacza i przewiduje trendy w modzie oraz poza nią. Innowacyjny duch marki połączony z silnymi tradycjami jest wyraźnie obecnym znakiem jakości, który przenika przez cały proces twórczy od produkcji po punkty sprzedaży.
Historia marki Prada rozpoczęła się w 1913, kiedy to Mario Prada Eyewear otwiera w Galerii Vittorio Emanuelle II w Mediolanie ekskluzywny salon oferujący skórzane torebki, kufry, bagaże i akcesoria. Imponująca lista klientów sklepu obejmowała elegancką europejską arystokrację, dostojników i członków rodzin królewskich. Mimo że Mario Prada Eyewear prowadzenie biznesu uznawał za typowo męskie zajęcie, okoliczności sprawiły, że pałeczkę przejęła żeńska część rodziny – w tej chwili firmą kieruje jego wnuczka Miuccia.
Okulary Prada Eyewear znane są z łączenia dwóch wydawałoby się przeciwstawnych elementów: awangardowego wzornictwa i komercyjnego sukcesu. Idealnym przykładem jest kolekcja specjalna Minimal Baroque, która osiągnęła oszałamiający sukces na całym świecie. Ten innowacyjnych duch przenika każdą kolekcję okularów, za każdym razem pozytywnie zaskakując. Majątek Miucci Prada Eyewear Forbes wycenia na 12,4 miliarda dolarów, co daje jej trzecie miejsce na liście najbogatszych Włochów. Dzisiaj marka Prada Eyewear należy do najważniejszych domów mody na świecie.